Manavgat gizli cennet kızılot mesire alanı

Photo ofManavgat gizli cennet kızılot mesire alanı Photo ofManavgat gizli cennet kızılot mesire alanı Photo ofManavgat gizli cennet kızılot mesire alanı

July 28, 2022
July 2022

near Çeltikçi, Antalya (Türkiye)

Manavgat yayla mahallesinden başladığım yolculukta Alanya yolundan kızılot flora garden otele kadar sıkıntısız gittim. Alanya Mersin yolundan Çavuşköy yoluna saptım köy yolunda yavaş ilerledim, yolun ve havanın tadını çıkarmak icin sehirden sonra harika geldi. Çavuşköy gectikten sonraki tepeden aşağı inerken dikkatli olmak gerekiyor yolda bozulmalar mevcut biraz ilerdeki muz seralarının orda da yolda çökme mevcut scooter tarzı motorla gidecekler dikkatli olmak gerekiyor. Muz seralarını geçtikten bir km sonra yokuş başlıyor ve yolda bozulmalar var ayrıca yazın asfalt erimisene karşı ince kum atılmış yollara dikkatli olmak gerekiyor. Halitağalar köyüne kadar gidiş yolunda pek sıkıntı yok yokuşta Halitağalar köyü yol çalışmaları ile iyileştirilmiş köyü geçtikten 300 metre sonra hafif bir tepe tırmanışı var tepeyi inince solda kalıyor gizlicennet yolu yol çalışmalarından dolayı aşırı tozlu. Soldan devam ediyoruz scooter ile gidecek olanlar özellikle acemi olan kişiler dikkatli olması gerekiyor yol asfalt değil.