kahramanmaraş göksun değirmendere (karagöl) andırın - Başonuş rotası

Photo ofkahramanmaraş göksun değirmendere (karagöl) andırın - Başonuş rotası Photo ofkahramanmaraş göksun değirmendere (karagöl) andırın - Başonuş rotası Photo ofkahramanmaraş göksun değirmendere (karagöl) andırın - Başonuş rotası

May 8, 2023
May 2023

near Pınarbaşı, Kahramanmaraş (Türkiye)

Kahramanmaraş merkezden yola çıkarak tekir üzerinden göksun yoluna devam ettik göksuna girmeden eski elbistan yolunun bulunduğu püren tüneli ve püren geçidini geçtikten sonra KADOS ekibini takip ettik değirmen dere köyünde bulunan karagöl mevkiinde durduk ve 5-6 saat doğa yürüyüşü sonrası muhteşem manzarası ile karagöle ulaştık doğa yürüyüşü sonrasında eşimle birlikte başkangıç noktamıza ulaşmak için farklı rota seçtik karagöl sonrasında geben andırın merkez üzerinden haştırın otelde yağmur sebebiyle mahsur kaldık bir kaç saat dinlendikten sonra Başkonuş yayaylası üzerinden kahramanmaraş'a ulaştık ancak tura ilk çıktığımızda mevsim yaz havası gibiydi rotamız boyunca tüm mevsimleri yaşadık hatta tüm doğa olaylarını gördük fakat andırında yüksek tepelerin arasında sisli yollarında sürüş yapmak aşırı heyecan vericiydi. rotayı inceleyip görmenizi önemle tavsiye ediyorum tekrarını kamplı şekilde yapmayı planlamaktayım bir başka zamanda.