Izmir - Catalhoyuk - Ihlara - Tuz Golu - Frig Vadisi

Photo ofIzmir - Catalhoyuk - Ihlara - Tuz Golu - Frig Vadisi Photo ofIzmir - Catalhoyuk - Ihlara - Tuz Golu - Frig Vadisi Photo ofIzmir - Catalhoyuk - Ihlara - Tuz Golu - Frig Vadisi

1,123 mi
June 16, 2018
June 2018
1 comment

near Taşpınar, Aksaray (Türkiye)

Genel anlamda kültür ve doğa ağırlıklı keyifli bir gezi oldu. Gir çıklar ve gezinmelerle 2000 km'yi biraz geçen 7 günde tamamladığımız bir rota. Kamp attığımız yerler haritada işaretli. Sadece Ihlara Belisırma'daki kamp alanı paralıydı. Diğerleri wildcamp yani her yer sizin:) Beğendiğimiz yere çöreklendik.

Sırasıyla Salda Gölü'nde, Konya'ya gelmeden Altınapa Baraj Gölü'de, Ihlara Vadisi'nde, Tuz Gölü kenarında (en kuzey ucundan giderken güneyde kalan Akil Köyü'nün oradan girdik ve gölün kenarına kadar geldik. Hatta gölün kuru tuz zemini üzerinde bolca vakit geçirdik. Bu hiçlik hissiyatı şahaneydi), Frig Vadisi'nde Yazılı Kaya yakınlarında ve son olarak Afyon yolu üzerinde 26 Ağustos Tanıtım Parkı'nda çadır kurduk. Çok keyifli ama daha çok bakım ve özen isteyen geniş bir doğa parkı olmuş. Keşke kıymeti bilinse..

Not: Aslında İzmir Urla'dan başladık ve tekrar orada bitirdik ama site başlangıç ve bitişi farklı gösteriyor.