Escòcia i HHUBB 2014

9 days 3 hours 45 minutes
April 14, 2018
June 2014

near Vic, Catalunya (España)

Viatge a Escòcia que vam fer del 13 al 21 de juny de 2014.

La finalitat del viatge era anar a fer una volta amb moto per Escòcia, pujar al Ben Nevis (la muntanya més alta de la Gran Bretanya) i assistir a una trobada de viatgers organitzada per Horizons Unlimited al centre d'Anglaterra.

Tota la pujada per França fou per autopista, a Calais vam agafar el ferry fins a Dover, per Anglaterra vam fer autovies fins a l'entrada a Escòcia en que vam buscar les carreteretes que ens interessaven, de fet la ruta més o menys clàssica.

En baixant ens vam aturar un parell de dies a Donington Park on es feia la HUBB UK 2014 i vam gaudir de la presencia i xerrades de grans viatgers com per exemple en Ted Simon amb el que vam estar parlant molta estona.

La baixada de França fins a casa la vaig fer tota per carreteres secundàries, vaig trigar una mica més que si ho hagués fet per autopa$sta però vaig disfrutar molt més ;)

-----------------------------

Viaje a Escocia que hicimos del 13 al 21 de junio de 2014.

La finalidad del viaje era ir a dar una vuelta en moto por Escocia, subir al Ben Nevis (la montaña más alta de Gran Bretaña) y asistir a un encuentro de viajeros organizada por Horizons Unlimited en el centro de Inglaterra.

Toda la subida por Francia fue por autopista, en Calais cogimos el ferry hasta Dover, por Inglaterra rodamos por autovías hasta la entrada en Escocia en que buscamos las carreteritas que nos interesaban, de hecho la ruta más o menos clásica.

Bajando nos detuvimos un par de días en Donington Park donde habia el evento HUBB UK 2014 y disfrutamos de la presencia y charlas de grandes viajeros como por ejemplo Ted Simon con el que estuvimos hablando un buen rato.

La bajada por Francia hasta casa la hice toda por carreteras secundarias, tardé un poco más que si lo hubiera hecho por autopa$ta pero disfruté mucho más ;)

Besalú - benzinera

Durness

• Photo of pablolluch15
    pablolluch15 May 23, 2019

Hola! Que pasada de ruta!! Estuvisteis mas de una semana para hacerla verdad?

9 días verdad?

• Photo of ramondevic
    ramondevic May 23, 2019

Si, 9 dias, de los cuales 1 dia para subir/bajar al Ben Nevis (andando, jeje) y 2 dias mas en la el evento de Horizons Unlimited.

• Photo of pablolluch15
    pablolluch15 May 23, 2019

Buen tute os pegasteis! Gracias por compartir la ruta! Me gustaría hacerla en Noviembre. Espero no congelarme por el camino.