Castellar del Vallès a Arenys de Munt amb una scooter 125 Kymco Super Dink

Photo ofCastellar del Vallès a Arenys de Munt amb una scooter 125 Kymco Super Dink Photo ofCastellar del Vallès a Arenys de Munt amb una scooter 125 Kymco Super Dink Photo ofCastellar del Vallès a Arenys de Munt amb una scooter 125 Kymco Super Dink

September 12, 2021
September 2021

near Sant Feliu del Racó, Catalunya (España)

La ruta comença a Castellar del Vallès, us enfilareu fins a Sant Llorenç Savall per la B-124, tot seguit agafeu el desvio cap a Sant Feliu de Codina per la BP-1241, passareu per Gallifa, un cop passeu Sant Feliu de Codina, gireu a l'esquerra per C-1413 en direcció a Centelles. Heu d'entrar a la C-17, per acabar sortin direcció El Brull / Seva. Pujareu pel Brull fins a Seva, i acabareu al poble de Viladrau per la BV-5303, des d'alla, us deviareu tot pujant cap al Montseny fins a Santa Fe, per la GIV-5201, tot seguit agafeu el deviament del cami de Fontmartina, BV-5119, fins al coll de Santa Elena, després baixareu cap La Costa del Montseny i finalment, agafareu direcció a Sant Celoni per a BV-5114. L' últim tram creureu l'AP-7 direccíó Vallgorguina per la C-61 fins Arenys de Munt. UNA RUTA PRECIOSA I FÀCIL DE FER AMB UNA SCOOTER 125. RECOMENABLE 100X100.