Borçka Karagöl - Uzundere Tortum Şelalesi - Tordum Gölü İskele Kamping

Photo ofBorçka Karagöl - Uzundere Tortum Şelalesi - Tordum Gölü İskele Kamping Photo ofBorçka Karagöl - Uzundere Tortum Şelalesi - Tordum Gölü İskele Kamping Photo ofBorçka Karagöl - Uzundere Tortum Şelalesi - Tordum Gölü İskele Kamping

August 26, 2016
August 2016

near Kaynarca, Artvin (Türkiye)

Oldukça keyifli bir güzergah. Tortum Şelalesi çok büyük. Tesise vardığımızda yağmur bastırdı. Çok doğru zamanda mola vermişiz. Sonrasında Tortum Gölü'ne sürdük. Hava açtı ve aslında doğal ama sonradan barajlaştırılan bu gölün muhteşem manzarasını gördük. Buraya giderken vadilerden ve kanyonvari yerlerde sürdük. Katman katman dağların oluşumu çok ilginç. Değişik bir coğrafyaya sahip.

Gölün kenarındaki yarım adada bulunan İskele Kamping aslında bir restoran. Yerel halk işletiyor ve toprak sahibi olduklarını söylediler. Uzundere'ye bağlı bu yer bu bölgedeki tek kamp yeri sanırım. Başka bulamadık. Çadır başına 10 TL gibi çok uygun bir fiyata buraya kamp atabiliyorsunuz. Yarım adanın en ucunda çok güzel panaromik bir göl manzarası var.

Uzundere CittaSlow ünvanını almış. Yaşadığım yere komşu Seferihisar'da bu ünvana sahip. İşletmeyle ilgilenen arkadaş daha bu sene (2016) alındığını söyledi. Keyifli ve insana huzur veren bir doğası var.