Beşevler-Saitabat-Kürekli-Kaplıkaya-Beşevler

Photo ofBeşevler-Saitabat-Kürekli-Kaplıkaya-Beşevler Photo ofBeşevler-Saitabat-Kürekli-Kaplıkaya-Beşevler Photo ofBeşevler-Saitabat-Kürekli-Kaplıkaya-Beşevler

March 11, 2018
March 2018

near Odunluk, Bursa (Türkiye)

Beşevler-Saitabat-Kürekli-Kaplıkaya-Beşevler

2 gündür devam eden güneşli hava, toprak yolların kurumasına yetmemiş. Ara ara bu tür su birikintilerinden, çamurlardan geçmek zorunda kalabilirsiniz.

Zeminin çok yumuşak olduğu yerlerde, derinleşmiş lastik izleri var. Yer yer 30 cm derinlikler var ancak yine de bu engelleri aşmaya çalışmak adeta bir oyun!

Levhayı göremediğim için soldan devam edip sonra haritaya bakıp geri dönüp sağdan devam ettiğim sapak.

Bu yol ile Kilimli Göle kadar çıkabiliyorsunuz ancak kilitlenmiş. Geçemedim.

Kilitli olan kapının hemen yan tarafında, Cross motosikletlerin geçebileceği bir yer var. Scooter ile geçebileceğim bir yer olsaydı deneyecektim. Şartları gereksiz yere zorlamak istemedim :)

2011'in Ağustos'undan beri özgürlüğün tadını çıkarmama vesile olan ve sırtında taşıyan emektar. 150 cc, sıvı soğutmalı bir scooter. Elimden geldiğince doğada cross gibi kullanmaya çalışsam da hiç itiraz etmiyor. O beni değil de ben onu gezdiriyormuşum hissine kapılıyorum bazen.

PictographWaterfall Altitude 2,119 ft

Toplam yükseklik olarak Bursa'nın en büyük şelalesi.