antalya - simav ara yollar -erkanenduro

Photo ofantalya - simav ara yollar -erkanenduro Photo ofantalya - simav ara yollar -erkanenduro Photo ofantalya - simav ara yollar -erkanenduro

March 22, 2018
March 2018

near Boğazköy, Burdur (Türkiye)

Antalya _ Simav alternatif yol

Işıklı Gölü - Sazak Yolu

Burdur Gölü ne yakın olan göl daha detaylı bir gezi ve kampı hak ediyor aslında

Çok sevdiğim defalarca ziyaret ettiğim yaz aylarında suyu çekilip çorak bir yapıya sahip olan Antalya - Denizli rotasında güzel bir alternatif yol üzerinde yılın belli dönemlerinde Flamingo lara ev sahipliği yapan kimilerinin Çorak Göl diye bilildikleri göldür...

Akgöl

Akgöl başka bir manzara

Acıgöl

Çardak Havalmanı ve Başmakçı arasındaki tuz oranı yüksek hatta tuz üretimi yapılan bir göl ...Güneyinden geçerek Başmakçı ya geçtim ve o bölgede tuz oranı daha az bir kısım olduğunu ve yaban hayatı için uygun şartların bulunduğunu gördüm..

Çivril merkezde ilk defa bulunuyorum küçük ve şirin geldi bana yine uğramak lazım..

çok güzel dostluklar kurduğum ve çok sevdiğim bir bölge

• Photo of erkanenduro
    erkanenduro Apr 1, 2018

Benim gibi ana caddelerde sıkılıp alternatif güzergah peşinde olanlara faydası olacak bir rotadır .2018 vstrom türkiye bahara merhaba turunda simav gölcük yaylası için yaptığım yolculuk ...