Photo ofمسیرهای طی شده با قایق موتوری بر تالاب هورالعظیم از رفیع تا پل فلزی رودخانه جراحیه- شاخه رودهای: یزدنو و حمیدیه- جاده باکری Haw Photo ofمسیرهای طی شده با قایق موتوری بر تالاب هورالعظیم از رفیع تا پل فلزی رودخانه جراحیه- شاخه رودهای: یزدنو و حمیدیه- جاده باکری Haw Photo ofمسیرهای طی شده با قایق موتوری بر تالاب هورالعظیم از رفیع تا پل فلزی رودخانه جراحیه- شاخه رودهای: یزدنو و حمیدیه- جاده باکری Haw

51 minutes
April 13, 2019
April 2019

near Mashmashīyeh, Khuzestan (Iran)

مسیرهای طی شده با قایق موتوری بر تالاب هورالعظیم از رفیع تا پل فلزی رودخانه جراحیه- شاخه رودهای: یزدنو و حمیدیه- جاده باکری Hawizeh Marshes گل‌های اسهیرالبط و پرنده نگاری در تالاب هورالعظیم- کنار جاده باکری و رودخانه معینیه یا مشمشیه- رودخانه ابوطبن- شاخه رودهای حمیدیه و کرخه با موتور سیکلت و بلم نعیم سواری پور عادل- بررسی شرایط زیست‌محیطی و حقابه تالاب هورالعظیم از رودخانه کرخه- رودهای: حمیدیه، نیسان و رفیع- هدیه

تالاب هورالعظیم- کنار جاده باکریو مسیرهای طی شده رودخانه معینیه یا مشمشیه- جاده باکری مسیر قایق موتوری بر تالاب هورالعظیم از رفیع تا رودخانه ابوطبن- شاخه رودهای حمیدیه و کرخه با موتور سیکلت و بلم نعیم سواری پور عادل- بررسی شرایط زیست‌محیطی و حقابه تالاب هورالعظیم از رودخانه کرخه- رودهای: حمیدیه، نیسان و رفیع- هدیه کتاب: « به سس‌ها اعتماد نکن!- نگاشته دخترمان آناهیتا بذرافکن»- چاپ دوم ۱۳۹۷- شابک یا International Standard Book Number or ISBN: 9786008753803 به عباس سواری پور حامی بخش رفیع ۱۳۹۸۰۱۲۴ Track Apr 13, 2019 7:08:02 AM- POI Apr 13, 2019 9:22:07 AM

PictographBirding spot Altitude 48 ft

پرنده نگاری در تالاب هورالعظیم- کنار جاده باکریو مسیرهای طی شده رودخانه معینیه یا مشمشیه- جاده باکری مسیر قایق موتوری بر تالاب هورالعظیم از رفیع تا رودخانه ابوطبن- شاخه رودهای حمیدیه و کرخه با موتور سیکلت و بلم نعیم سواری پور عادل- بررسی شرایط زیست‌محیطی و حقابه تالاب هورالعظیم از رودخانه کرخه- رودهای: حمیدیه، نیسان و رفیع- هدیه کتاب: « به سس‌ها اعتماد نکن!- نگاشته دخترمان آناهیتا بذرافکن»- چاپ دوم ۱۳۹۷- شابک یا International Standard Book Number or ISBN: 9786008753803 به عباس سواری پور حامی بخش رفیع ۱۳۹۸۰۱۲۴ Track Apr 13, 2019 7:08:02 AM- POI Apr 13, 2019 9:44:16 AM

PictographRiver Altitude 42 ft

PictographBridge Altitude 41 ft

پل فلزی رودخانه جراحیه- شاخه رودهای: یزدنو و حمیدیه- جاده باکری Hawizeh Marshes گل‌های اسهیرالبط و پرنده نگاری در تالاب هورالعظیم- کنار جاده باکری و مسیرهای طی شده رودخانه معینیه یا مشمشیه- جاده باکری مسیر قایق موتوری بر تالاب هورالعظیم از رفیع تا رودخانه ابوطبن- شاخه رودهای حمیدیه و کرخه با موتور سیکلت و بلم نعیم سواری پور عادل- بررسی شرایط زیست‌محیطی و حقابه تالاب هورالعظیم از رودخانه کرخه- رودهای: حمیدیه، نیسان و رفیع- هدیه کتاب: « به سس‌ها اعتماد نکن!- نگاشته دخترمان آناهیتا بذرافکن»- چاپ دوم ۱۳۹۷- شابک یا International Standard Book Number or ISBN: 9786008753803 به عباس سواری پور حامی بخش رفیع ۱۳۹۸۰۱۲۴ Track Apr 13, 2019 7:08:02 AM- POI Apr 13, 2019 10:00:24 AM