waveboard tordera -blanes amb la familia

Photo ofwaveboard tordera -blanes amb la familia Photo ofwaveboard tordera -blanes amb la familia Photo ofwaveboard tordera -blanes amb la familia

May 12, 2013

near Tordera, Catalunya (España)

waveboard en familia hem anat de tordera a blanes amb waveboard, bicicletes scooter etc....., ha set una ruta familiar no massa aconsellable fer-la en waveboard per als principiants degut a que hi ha moltes pujades i baixades algunes de bastant fortetes ja sigui de pujada com també de baixada.
molts trams s'han de fer caminant, a la rotonda no hem agafat el cami de terra, hem passat per el voral de la carretera caminant, aixi es mes curt, i t'estalvies de fer caminant tota aquella volta.
ens hem divertit molt, l'unic inconvenient d'aquesta ruta , es que cuan van construir la rotonda de l'entrada i sortida de l'autopista, van haber d'anular una part del carril bici, i et fan desviar per un cami de terra que dones molta volta, aixi eviten que passis per la carretera, si la fas amb bicicleta no es massa problema donar tota aquesta volta, pero si la fas amb patins, patinets etc...,ja no pots, i et veus obligat a passar caminant per el voral de la carretera, havent de fer tota la gran volta, per lo demes esta tot correcte, excepte la gran quantitat de cotxes que anirem veient passar per el nostre costat amb el soroll que aixo comporta ja que la ruta va paralela a la carretera en la major part del.
tornant al tema del waveboard en aquesta ocasió he fet servir el waveboard GLX, també teniem un patinet tipus scooter per adults, d'aquells amb rodes mes grans, i que resisteixen fins a 100 kilos, i també portavem 2 bicicletes tipus de camp.
espero que us serveixi d'ajuda tota aquesta explicació.
fins aviat.

• Photo of anansies
    anansies May 19, 2013

ole

• Photo of Alson
    Alson Jun 26, 2013

una ruta molt divertida, per fer en familia.