waveboard ruta rocaprevera- conanglell amb nou record de velocitat de 35,7 km/h

Photo ofwaveboard ruta rocaprevera- conanglell amb nou record de velocitat de 35,7 km/h Photo ofwaveboard ruta rocaprevera- conanglell amb nou record de velocitat de 35,7 km/h Photo ofwaveboard ruta rocaprevera- conanglell amb nou record de velocitat de 35,7 km/h

March 25, 2013
March 2013

near Conanglell, Catalunya (España)

ruta rocaprevera-conanglell amb els waveboards, aconseguint un nou record de velocitat de 35,7 km/h, aquesta ruta l'hem feta junts jo i en jordi 81, per fi ens hem ajuntat per fer una ruta junts, ens ho hem passat d'allo mes bé, la ruta es força facil, simplement s'ha de vigilar en alguna baixada de no embalar-se massa, i de tornada molts trams s'han de pujar caminant perque fa força pujada per els waves, nosaltres només em comptat els trams fets amb els waves, i no hem comptat els trams fets caminant, ja que el que realment ens interessa es el wave. en aquesta ruta es habitual trobar-hi força gent caminant, corrent, en bicicleta etc...., només cal anar en compte perque encara que gairebe no hi ha transit, de tant en tant et pot sortir algun cotxe, moto o tractor. algun tram d'aquests fa part de la ruta del ter, nosaltres n'haviem fet alguna part en bicicleta.

per poder aconseguir aquest nou record he tingut de repetir varies vegades un dels trams, i també he tingut de fer unes modificacions al meu primer wave, es el mes vell que tinc, li he muntat unes rodes oxelo, i ara es molt mes rapid, les seves rodes originals eren streetsurfing, la goma es d'un compost mes tou i s'adhereixen millor a l'asfalt, pero també es gasten abans, les oxelo son mes dures, i son molt mes rapides, si voleu adherencia per fer trucs i skateparks millor les streetsurfing, pero si el que busqueu es velocitat i bon preu, millor les oxelo, ja que son a meitat de preu que les altres.

aqui portavem 2 waves streetsurfing el model LX que es un model mes sencill porta rodaments abec 5 i no porta lija, pero va molt bé, aquest va ser el meu primer wave. i l'altre model es el G2 que es el mes alt de la gama, porta lija per tota la superficie per facilitar els trucs, i rodaments abec 7, els casters son de color negre.

espero que gaudiu d'aquesta nova ruta, aquesta ruta i la del ferro son les meves preferides per fer en waveboard, m'agrada molt fer rutes molt llargues, i sobretot poder agafar molta velocitat, aixo es lo millor del wave, ara un dels meus proxims objectius es intentar agafar 40 kilometres per hora pero no sera gens facil, ja que tant sols guanyar 1 sol kilometre per hora es dificilissim a mes a mes sempre has de tenir un lloc on poder anar reduint la velocitat que has agafat durant la baixada perque al no disposar de frens seria molt perillós llançar-se baixada avall sense tenir cap punt de reducció de velocitat al final de la baixada, lo ideal es disposar d'una pujada despres de la baixada, pero no es facil trobar aquests llocs, a mes a mes no es el mateix la velocitat que se sent anant a 35 amb el wave que amb una bicicleta amb el wave tens la sensació d'anar a 50 o mes.
be doncs espero que aquesta explicació hagi set del vostre interes, i ens veiem ben aviat.

• Photo of Alson
    Alson Mar 25, 2013

per cert jordi, a veure quan quedem per fer la segona, que aixo s'ha de repetir.

Alson Mar 26, 2013

aquest es el meu nou record personal de velocitat en waveboard.

• Photo of Jordi 81
    Jordi 81 Mar 26, 2013

bona ruta. es divertida de fer pq tot es en pla i en baixada.

• Photo of Alson
    Alson Mar 28, 2013

es veritat jordi, l'unic dolent es que casi només es pot fer de baixada, perque de pujada fa masa pendent, i l'has de pujar casi tota caminant.