waveboard ruta del ferro els millors videos

Photo ofwaveboard ruta del ferro els millors videos Photo ofwaveboard ruta del ferro els millors videos Photo ofwaveboard ruta del ferro els millors videos

October 9, 2013

near Sant Joan de les Abadesses, Catalunya (España)

baixada per la ruta del ferro en waveboard juntament amb en jordi 81, aquesta baixada l'hem fet mes que mes per a provar la nova camera de fotos que ens hem comprat, bueno i tambe per tornar-la a baixar junts, sempre es mes divertit baixar la ruta amb algu. tornant al tema de la camera es d'aquestes especials per a grabar esports extrems, que la pots portat al casc, al cap, enganxada a un pal, a la bici, inclus es submergible, aqui us deixem amb uns quants videos perque pugueu veure diferents captures de la camera, n'em quedat molt contents, son d'els millors videos que hem fet ja que aquesta camera permet fer els videos desde diferents posicions de les cameres normals.
en aquesta ocasió portavem els waves d'street surfing models GLX i G2.
us recomano veure els videos, val la pena veure la baixada desde aquestes diferents perspectives agafades amb aquest tipus de cameres, la majoria dels videos estan filmats amb la camera enganxada a la punta d'un pal d'escombra amb l'accessori de fixació que porta la camera, d'aquesta manera podem filmar quasi arran de terra, i obtenir aquestes imatges, també tenim altres accessoris molt utils, com per exemple unes gomes per adaptar la camera al cap, o una ventosa per enganxar-la al wave, aixi com d'altres accessoris per a enganxar-la a diferents coses. a nosaltres ens ha agradat molt el resultat de com han quedat els videos, son molt xulos, vistos des d'aquestes diferents perspectives.
espero que trobeu aquests videos interessants, no us ho perdeu, mireu-los tots que us agradaran valen molt la pena, recordeu també que si aneu al meu canal de youtube, hi trobareu molts mes videos tant del waveboard, com també d'altres esports, i d'altres temes.