ruta del ferro en waveboard

February 17, 2013
February 2013

•   5 3 Reviews

near Sant Joan de les Abadesses, Catalunya (España)

ruta de 9,76 kilometres, feta en 54 minuts, sense contar parades de descans.

ruta del ferro tram: toralles-gasolinera de ripoll.

altres possibilitats son començar-la a l'estació de sant joan, o acabar-la abans de la baixada que hi ha ja passada la gasolinera de ripoll just abans del tunel que passa per sota la carretera.

la ruta només es pot fer de baixada, perque de pujada seria gairebe impossible degut a que fa massa pendent, i el wave es mes indicat per terreny pla o baixades suaus, perque al no tenir frens es força perillos baixar pendents fortes.

la ruta es força facil, es pot fer tota sense baixar del wave, excepte alguns petits trams,com per exemple: una petita pujadeta que hi ha abans de creuar la carretera d'ogassa a sant joan, la pujada del tunel de sota la carretera, i per acabar algun tram del pont degut a que hi ha algun forat.

val a dir també que en algun tram de baixada mes forta es poden agafar uns 20 km per hora, i que els ultims 3 kilometres son força mes durs perque el terreny es bastant pla, i has d'apretar mes fort.

parlant de velocitat, jo en una altra ocasió vaig posar el wave a 39 km per hora, es el maxim que he agafat mai, i anava força acollonit, ja que dona molta mes sensació de velocitat que una bicicleta, i es molt mes inestable, també s'ha d'anar amb molt de compte de no topar amb cap pedreta ni cap forat o fortes irregularitats del terreny , perque corres el perill de que et quedi frenat de cop , i pots caure per davant.

aquest traçat l'he fet moltes vegades,

també es interessant fer-la de pujada amb la bicicleta, portant el wave lligat a la bici, i llavors baixar-la amb el wave, jo ja ho he fet algunes vegades.

la veritat es que es molt divertit baixar-la amb el wave, jo també l'he vist fer amb altres tipus de patinets, patinets de 3 rodes etc...., ja que lo millor de les rutes enquitranades es que son molt mes versatils que les de terra, aqui pots baixar amb qualsevol tipus de vehicle amb rodes sense motor.

espero que trobeu la ruta interessant, i que algu s'animi a probar-ho.

tot plegat depen molt del tipus de waveboard que feu servir, ja que n'hi ha que son massa lents, i n'hi ha que son massa rapids per fer aquest traçat, es tracta de trobar algun model adequat.

en aquesta ocasió portavem els models LX.

a veure si de mica en mica puc fer noves rutes, perque es força dificil trobar rutes adequades per fer en waveboard.

si voleu també podeu veure els videos al youtube, alla ni ha 3.

actualment tinc una ruta mes nova que aquesta, ja que vaig fer la ruta sencera, o sigui des de toralles fins a can guetes, la podreu trobar entre les meves rutes, es la que posa waveboard ruta del ferro 2 tota completada.

espero que sigui del vostre interes, fins aviat.

• Photo of Jordi 81
    Jordi 81 Feb 20, 2013

Sembla una ruta molt guapa!!!! és una bona idea baixar-la amb waveboard, skate, o patins... molt original.

salutacions,

• Photo of Alson
    Alson Feb 20, 2013

gracies per el teu comentari, a veure si cada dia som mes els aficionats al waveboard. anims i a seguir aixi.

Alson Feb 21, 2013

seria interessant que posesin mes iconos de diferents esports, hi ha poc per escollir, ja que si practiques per exemple: skate, waveboarding, mountainboarding, bicitandem, i altres tipus d'esports sobre rodes, no trobes els seus iconos, i n'hi has de posar d'altres que son força diferents.

• Photo of anansies
    anansies Feb 28, 2013

jejej un skater en el campo¡¡

• Photo of dani357
    dani357 Feb 28, 2013

que video mas bueno¡¡ jejje

• Photo of evelyn66
    evelyn66 Feb 28, 2013

makinas¡¡

• Photo of Alson
    Alson Mar 5, 2013

sense cap mena de dubte aquesta es la meva ruta preferida de totes les que tinc penjades.

Alson Sep 27, 2013

veig que us heu anat descarregant aquesta ruta, no se si es perque voleu fer-la amb waveboard o si es per fer-la amb algun altre medi de locomoció, pero jo us animaria a que la provessiu amb el waveboard.