Szabics kikötő - Küszvágó csér-kilátó

Photo ofSzabics kikötő - Küszvágó csér-kilátó Photo ofSzabics kikötő - Küszvágó csér-kilátó Photo ofSzabics kikötő - Küszvágó csér-kilátó

4.55 nm
-14 ft
September 12, 2023
September 2023

near Tiszaörvény, Jász-Nagykun-Szolnok megye (Magyarország)

A Szabics kikötő régi játékos a Tisza-tavon. Udvarias, kedves emberek, Full extrás kiszolgálás, finom kávé fogadott minket. Meglepődtem, hogy a kölcsönző árak sem szálltak el, mint a legtöbb kikötőben. Egy kicsit csorogtunk a Tiszán, majd a VI. -os öblítő csatornán eveztünk tovább. Az első lehetőségnél jobbra fordultunk, átvágtunk egy csatornán, így a legrövidebb útvonalon értük el a kilátót. Utószezon lévén üres volt a dokk és a kilátó is. Szerintem elő-vagy utó szezonban érdemes ezeket a helyeket felkeresni, így nézelődhetsz a kilátóban, ameddig jól esik. Utána egy kis szigeten kötöttünk ki pihenni. Az egész sziget, kellemes árnyékos hely, több oldalról is ki lehet szállni, de ha parkol ott valaki, akkor is marad hely. Ha több napra tervezel ez egy ajánlott sátorozó hely. Visszafelé a VI. -os öblítőn indultunk, majd a Tiszán egy kis hegymenet, szembeszél és visszaértünk a Szabicshoz.

Vizitura mindenkinek a Facebookon.