SEYREKÇAKIL/KAŞ - KEKOVA

20.98 nm
September 8, 2020
September 2020

near Gökçeören, Antalya (Türkiye)

Denizden Likya 4.gün altı saatte 43km kürek çekerek kendi rekorumuzu kırdık🏆
Hergün bir öncekine göre daha hızlı oluyor ve daha uzun rotalar yapıyoruz
Rota istatistiklerindeki rakamlar olağanüstü
🚣‍♂️Mesela günlük 20-25.000 adet civarı kürek sallıyoruz
🥇Bu tempoyu koruyabilirsek, planladığımız gibi 3 gün sonra Adrasan veya Çıralı'da olabiliriz
🛶Şişme kano ve SUP, seakayaklara göre yavaş kaldığı için zamanlamayı bozmamak adına maalesef bundan sonra yolumuza 2 tandem seakayakla devam edeceğiz
🛂Kaş'tan start aldığımız 4.gün Yunan karasularına çok yaklaştığımız için Meis Adası'ndan kalkıp üzerimize gelen Yunan hücumbotu epey heyecan yarattı
🇹🇷Bizim hücumbotumuz hemen gelip bize destek olunca Yunan hücumbotu adaya hızla geri döndü
🤜🤛Bu heyecanlı ve gergin anları hazırlayacağım detaylı videoda anlatacağım
🏕Bu 4. Gecemiz ve tüm kamp yeri seçimlerimiz çok başarılı oldu
Kekova'daki Burç Koyu,'ndayız
🌚Dolunayı ve doğanın güzelliğini doyasıya hissettiğimiz efsane bir kamp ortamımız var🐿
💧Koy içindeki tatlısu gözeleri suyu soğuk ve az tuzlu yapmış, suya girmeye doyamıyorsunuz
Deniz tabanındaki gözelerden su doldurarak duşumuzu bile aldık
🏜Yol boyunca sıcak hava ve kavurucu güneş bizi en fazla zorlayan faktörler oldu
⏰Etkilenmemek için sabah 6da suda hareket halinde oluyoruz. Gece yola çıkmak ve ilerlemek de planlarımız arasında
😤Sivrisinek, karasinek ve arılar da sinir bozucu faktör olarak aklımıza kazındı
Sinek kovucu sprey kullansak da suya girip çıktığımız karada olduğumuz sabah ve akşam saatlerinde kaçış mümkün olmuyor
İnsanlardan ve medeniyetten olabildiğince uzak yerlerde kamp yapmak kan emici haşerelere karşı kısmen fayda sağlıyor ama kaçış yok😔