Ruta piragua Miravet - Riumar

43.54 nm
-2 ft
June 6, 2019

near Miravet, Catalunya (España)

Ruta de 4 dies, amb els amics amb piragua des de Miravet, fins al mar. La dificultat no es massa gran, si et coneixes el territori, saps anar en piragua i tens bon rollo amb els amics. Bon menjar, un fart de remar (unes 8 hores al dia)

Fi de ruta - Riumar - Dinar al Restaurant Vista Mar

Un bon lloc per pillar birres per continuar remant

3er dia només vam remar al matí. Dinar i Sopar al restaurant Dolce Vita, bona siesta a l'amaca

Amposta: vam ensopegar festes, tan rabentats k a sopar i a dormir

Tortosa: bon dinar amb productes locals del mercat

Tivenys: Primera nit, volcada doble de Xavi, un bon sopar al restaurant de la vora del riu

Assut: enclusa? que collons a saltar a l'ample, Jerome de cul fent força per baixar

Miravet: Avall, Fot-li, aqui vam començar un munt de gent... però nomès los bons arriben al final

Benifallet: Cullons quin arrosset mos vam fotre al Xiringuito

Platgeta: Xinito vestit de travesti, comença a ploure, se lia mos desperdiguem, ...

Barco turístic de Tortosa: pos això aqui mol vam crusar, més lento... i feo

PictographWaypoint Altitude -3 ft

Para tècnia: una birra, i gas. Un fart d'ous de musclo zebra

Davall del pont feia bona sombra