Ruta amb kayak des de Saint-Florent a la platja de Saleccia.

12.93 nm
-26 ft
one day 12 minutes
August 30, 2022
August 2022

near Domaine de Fonaverte, Corse (France)

Language: Catalan (if you want other languages ​​use google translator)

Ruta feta amb 2 kayaks oberts dobles, 2 adults i 2 nens (9 i 11 anys), palejant tots 4.

Molt de compte amb els vents, a l'anada teníem vent en contra de 8 km/h i vam tardar el doble.

Hem fet dormir fent vivac a la platja de Saleccia. Molt molt recomanable, casi obligat, portar anti-mosquits. Fan 2 "comandos" d'atac: de 20.00 a 21.00 i de 6.00 a 7.00.

A la platja (a 500m terra endins del cantó oest) hi ha un càmping on podem sopar, omplir aigua i esmorzar (les pitzes molt dolentes).

Durant el recorregut podem anar parant a diferents caletes, però la més interessant i salvatge es la de Saleccia

Kayacs llogats a AGRIATES KAYAK (apareixen a Google Maps). Un establiment especialitzat al costat de la platja des d'on podem iniciar la ruta i podem aparcar els 2 dies la furgo. Mooooolt amables. Els hi faig propaganda per que el tracte rebut va ser un millorable. Tenen dutxes d'aigua dolça per després de l'activitat.