قایقرانی تا جزیره هنگام و محل تجمع دلفینها-Seasides Of Hengam Island&Dolphins

Photo ofقایقرانی تا جزیره هنگام و محل تجمع دلفینها-Seasides Of Hengam Island&Dolphins Photo ofقایقرانی تا جزیره هنگام و محل تجمع دلفینها-Seasides Of Hengam Island&Dolphins Photo ofقایقرانی تا جزیره هنگام و محل تجمع دلفینها-Seasides Of Hengam Island&Dolphins

9.97 nm
January 12, 2014
January 2014

near Shīb Derāz, Hormozgān (Iran)

جزیره هنگام در جنوب جزیره قشم قرار دارد.برای سفر به این جزیره بایست تا روستای شیب دراز رفته و از آنجا راهی شوید.با راهنمایی ساکنین بومی میتوانید در دریا محل تجمع دلفینهای زیبا را نیز پیدا کرده و از دیدن و آنها و جست و خیزشان لذت ببرید
جزیره هنگام خود ارزش زیادی برای طبیعت گردی دارد اما اگر فرصت ندارید ساحل موسوم به ساحل نقره ای و بازار محلی آن را از دست ندهید.در کنار موج شکن جزیره هم میتوانید از دیدن ماهی های رنگارنگ و سایر جانوران دریایی از جمله عروس دریایی و...که در کنار قایق ها تجمع میکنند لذت ببرید
برای اطلاعات بیشتر از این مسیر لینک زیر را ببینید

• Photo of AliRadan1
    AliRadan1 Jan 14, 2014

جالبه. من هم چند روزی البته چند سال پیش قشم رو گشتم. اما متاسفانه ثبت نکردم

فکر می کنم در مقابل هنگام جایی به نام مسن هست که البته بخشی از آن نظامیه. تا اونجا رفتم

• Photo of beh220
    beh220 Jan 18, 2014

درود بر شما 23 بهمن اگر مشکلی پیش نیاد با گروه کوهنوری ایثارگران مخابرات قراره بریم به جزیره هنگام و ابوموسی

خسته نباشید گزارش مسیرهای شما را ویکی لاک برای من ایمیل میکنه و من مسیرهای شما را دنبال میکنم همیشه سلامت باشید