Baixada riu Sella - Asturias ( Espanya )

Photo ofBaixada riu Sella - Asturias ( Espanya ) Photo ofBaixada riu Sella - Asturias ( Espanya ) Photo ofBaixada riu Sella - Asturias ( Espanya )

9.82 nm
-54 ft
2087
July 24, 2014
July 2014

near Güexes, Asturias (España)

Les Arriondes es el punt de inici de la baixada en canoa pel riu sella fins a Ribadesella.
De fet no es ben bé aixi doncs el tram que les moltes empreses que es dediquen a llogar la canoa i fer la tornada a puesto acaben la ruta al poble de Llovio, molt a prop de l'ultim, o amb tres parades "oficials" on acabar l' excursió
Nosaltres vam llogar les canoes a la escola asturiana de piragüisme, on a les 11h, abans no poden us del riu, et donen tot el material, pícnic inclòs, et fan una breu explicació de com portar la canoa i cap al riu.
Ens vam trobar que no havia plogut gaire, per lo que el primer km algun cop va tocar de empènyer la canoa.
Després la cosa va millorar, així que banyets al riu, paradetes per dinar o disfrutar en alguna platja i cap al final, alguns trams son algo rápids per lo que segons com l'agafis es més divertit.
Del tot recomanable i fàcil per totes les edats ( sobretot tenint en compte que no cal arribar al final per disfrutar de un dia al riu )