The Rolling exploring – Antwerp tunnels

February 14, 2020
February 2020

near Sint-Anna, Flanders (Belgique)

Exploring = avontuur!
The Rolling exploring zijn routes die we zelf gereden hebben in een zoektocht naar ideale skateroutes. Helaas zitten er in deze routes een aantal stukken die ongeschikt zijn om te skaten. Denk hierbij aan kiezelpaden, kasseien, verboden wegen, afdalingen om je nek te breken, etc…

Over deze route:
De eerste 2 km (Charles De Costerlaan) gaat over slecht fietspad maar dit gaat over in een nieuw aangelegd fietspad dat je naar de voorlopige fietsbrug over de E34 brengt. Deze brug moet je over en dan ga je door Zwijndrecht en Burcht richting de fietstunnel. Via de tunnel kom je op rechteroever en daar kan je via de kaaien (nieuw aangelegd) naar de voetgangerstunnel. Wij zijn nog iets gaan eten en drinken en hebben de tracker niet afgezet dus dit kan je er vantussen laten (km 16,4 – 18,2).
Door de voetgangerstunnel kom je dan weer op linkeroever. Op het einde zijn we nog langs een padje gereden naast de Schelde (Sint Annastrand) waardoor we via een bospadje terug naar de straat moesten (km 20.5-21.9)