Corredor Caro-Line 220m (max 60º III AD+)

Photo ofCorredor Caro-Line 220m (max 60º III AD+) Photo ofCorredor Caro-Line 220m (max 60º III AD+) Photo ofCorredor Caro-Line 220m (max 60º III AD+)

February 3, 2020
February 2020

near Saint-Pierre-dels-Forcats, Occitanie (France)

APROXIMACIÓ
Sortim ben d'hora des de Sant Pere dels Forcats pujant per les pistes d'esquí fins arribar al Circ de Cambre d'Ase. Allà ens equipem i pujem uns 100m. per l'evident canal central, i entrem a l'inici del corredor que està situat a l'esquerra.

OBSERVACIONS
Hem trobat la traça feta, la neu a voltes estava una mica "pasteta", no vam veure la reunió de claus que se suposa que està a la meitat de la canal, allà en teoria comença un tram de mixta de III.

Vam seguir amunt i també vam fer alguna pràctica de "pitonar" una "V" amb el piolet-martell, abans de sortir a un collet. Flanquegem i sortim a una gran pala, abans d'arribar al cim ens hem desviat una mica a la dreta per fer un atac més directe, com la neu estava molt desfeta el pas d'entrada es va fer impracticable i allà el Marià va muntar una reunió perquè pogués pujar amb seguretat. La línia en general no és difícil però si molt exposada, una possible caiguda seria un desastre.

DESCENS
Des de el cim del Cambre d'Aze Oriental anem en direcció est fins a arribar al coll on comença la gran canal. Els primers metres són molt drets i es baixen desgrimpant, després es anar desfent el camí equilibrant-se amb el piolet i el bastó. Fins a arribar de nou al camí d'aproximació.