Sant Esteve de Llémena - Camós

May 14, 2018
May 2018

near Sant Esteve de Llémena, Catalunya (España)

Aquesta ruta estava pensada per ser circular, però les pèssimes previsions del temps ens varen fer canviar d’idea, cal dir que va ser tot un encert.

L’itinerari parteix de Sant Esteve de Llémena, al començament discorre per corriols i camins estrets que un cop arribats a Granollers de Rocacorba, es converteixen en una ample pista en forta pujada que travessant el Serrat del Bruguetar ens dura fins les quatre cases que conformen l’enclavament de Rocacorba, just al peu de l’imponent Santuari del mateix nom.

Continuem pujant per pista fàcil fins un petit coll a on travessem la carretera que porta al santuari, per continuar ja en baixada fins Sant Martí de Biert, Una mica més endavant, la pista torna a pujar fins el Collet de Can Gelada i el Collet de l’Asprell, resseguim el Serrat de Cal Gall ja en suau baixada fins Can Ramió i per pista asfaltada fins Camós.

Inici de la ruta: Casa de turisme rural Mas el Molí (Sant Esteve de Llémena)