Ruta nocturna al Castell de Farners

Photo ofRuta nocturna al Castell de Farners Photo ofRuta nocturna al Castell de Farners Photo ofRuta nocturna al Castell de Farners

November 20, 2013

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

A principis de juliol d'aquest any 2013, la colla dels Llampecs del Llémena varem fer una ruta nocturna a la zona del Castell de Farners.

El punt d'inici de la ruta va ser el pàrking del Parc de Sant Salvador a les 18:00 h.Per pujar al Castell vam agafar un camí alternatiu a l'oficial que el nostre company de Sils coneixia i que comença vora la depuradora d'aigua del poble. Així doncs vam pujar amunt fins arribar a una casa de pagès per, tot seguit, trencar a la dreta i agafar el camí que enganxa un altre cop el camí oficial per anar al Castell. Llavors vam anar a visitar el Castell i l'Ermita de Farners, vam abeurar els cavalls i, una mica més tard, vam anar a sopar a la Masia de Turisme Rural Can Canaleta on, sens falta, ens van tractar fantasticament :)

Aquí deixo l'enllaç a la seva web http://cancanaleta.jimdo.com/ i cal dir que és un lloc 100% recomanable.

Bé, doncs després de sopar vam acabar la ruta ben a les fosques i amb la companyia de les estrelles. Pel camí oficial.

Tota la ruta és pista forestal ideal per fer a cavall. Però recomano anar amb precaució ja que està molt transitada per ciclistes, senderistes i, també, vehicles de motor.