Photo ofRuta Anglès - Sant Julià de Llor - Presa del Pasteral - Coves del Pasteral - La Cellera de Ter Photo ofRuta Anglès - Sant Julià de Llor - Presa del Pasteral - Coves del Pasteral - La Cellera de Ter Photo ofRuta Anglès - Sant Julià de Llor - Presa del Pasteral - Coves del Pasteral - La Cellera de Ter

March 5, 2023
March 2023

near Anglès, Catalunya (España)

Precaució a la Carretera de Santa Coloma a Olot (C-63), l'atravessem varies vegades. Els cavalls han de ser tranquils i acostumats al trànsit.

Pel demés és una ruta tranquila, plàcida i amb bonics paisatges. Visitem les Coves del Pasteral on s'ha trobat restes d'una necròpolis prehistòrica i diversos artefactes de l'època. L'entrada està barrada, però es pot contemplar des de fora.

ULL!
Un cop arribem a la Cova del Pasteral fem l'intent d'agafar el corriol amb marques verdes i blanques que va fins el Coll de Gria, però hem vist que més endavant es feia una mica estret i hem reculat a la cova una altra vegada i hem agafat el sender local sentit La Cellera.

La tornada, doncs, l'emprenem per l'agradable sender local SC-09 fins la Cellera de Ter. Un corriol planer, ample i sense cap dificultat.

PictographPhoto Altitude 652 ft

PictographPhoto Altitude 892 ft

PictographPhoto Altitude 901 ft

PictographCave Altitude 951 ft

Corriol. És una mica estret i decidim recular i pasar pel sender local de La Cellera de Ter.