Photo ofRuta Anglès - Puig Ventós - Ermita de Sant Amanç - Sant Martí Sapresa - Sant Pere Sestronques - Can Biel Photo ofRuta Anglès - Puig Ventós - Ermita de Sant Amanç - Sant Martí Sapresa - Sant Pere Sestronques - Can Biel Photo ofRuta Anglès - Puig Ventós - Ermita de Sant Amanç - Sant Martí Sapresa - Sant Pere Sestronques - Can Biel

March 17, 2024
March 2024

near Anglès, Catalunya (España)

Ruta circular desde Anglès pasando por:
- Ermita de Sant Amanç (7.4 km)
- Ermita de Sant Pere Sestronques (20.6 km)

El tram del camí de pujada de l'Ermita de Sant Amanç fins a l'Ermita de Santa Bàrbara que hem fet, no presenta dificultats tècniques però té força pendent i els cavalls han d'estar entrenats. D'altra banda, aquest mateix camí ofereix unes vistes impresionants de la comarca de la Selva i el Gironès. En aquesta ocasió, en comptes d'arribar fins a l'Ermita de Santa Bàrbara hem baixat directament dirécció Sant Martí Sapresa per no fer tard al Restaurant.

Hem fet parada d'avituallament al Restaurant Can Valls de Sant Martí Sapresa. Uns dies abans vam encarregar uns plats calents que venen mitjançant la seva pàgina web i es poden recollir al restaurant el dia desitjat al migdia. Hem dinat a uns bancs que hi ha a fora al restaurant i on hi ha arbres per fer cordades pels cavalls. Almenys una persona s'ha de quedar vigilant els cavalls, ja que al costat hi ha la carretera C-63.

Tornada per la bucòlica i ben conservada Ermita de Sant Pere Sestronques.

PictographPhoto Altitude 895 ft

PictographPhoto Altitude 802 ft

PictographRisk Altitude 1,225 ft

PictographDead-end street Altitude 1,166 ft

Aquest camí es pot fer si es desitja donar aigua als cavalls. Hi ha força vegetació i a baix de tot el camí ha quedat perdut, però es pot arribar fins a la riera del Sot dels Closos perquè els cavalls es refresquin i beguin.