← Part of Głazkowo (Chełmsko Śląskie) – Podkówka (Łomnica) – Głazkowo (Chełmsko Śląskie)

Łomnica – Janovičky – Meziměstí – Chemsko Śląskie

September 18, 2017
September 2017

near Łomnica, Województwo dolnośląskie (Rzeczpospolita Polska)

Z Rancha Podkówka w Łomnicy do Głazkowa w Chełmsku przez Janovičky i Meziměstí z Renią, Moniką, Karolą, Izą, Irkiem, Grzesiem, Januszem i Igorem oraz jak zwykle z psem Numpa). Na prośbę Irka nadal bez galopów, ale za to z wieloma kłusami (także wieczorem, już po ciemku). Pogoda fajna – słońce, ciepło i sucho. W Janovičkach odpoczynek w przesympatycznej restauracji Vyhlidka z fajnym widokiem na Karkonosze i okolice (oczywiście z Numpą zero problemu – mógł sobie siedzieć w restauracji), potem na przełaj przez lasy, góry (strome! nie?) i łąki do Meziměstí, gdzie obiad jedliśmy w naszej ulubionej restauracji Švejk (znakomity řezák, a do tego pyszne jedzenie i przemiła obsługa, a przez okno widok na nasz parking dla koni), i dalej znów na przełaj do granicy między Zdoňovem a Mieroszowem i granicą do Chełmska. Kilometrów masa, ale frajda nieziemska!