Photo ofHostalets d'en Bas-Les Marrades-Coll de Condreu-S. F. Pallerols-Hostalets d'en Bas Photo ofHostalets d'en Bas-Les Marrades-Coll de Condreu-S. F. Pallerols-Hostalets d'en Bas Photo ofHostalets d'en Bas-Les Marrades-Coll de Condreu-S. F. Pallerols-Hostalets d'en Bas

1906
December 10, 2018
December 2018

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Ruta circular amb inici i final al Moli Vell d'Hostalets d'en Bas, el recorregut transcorre en el primer tram pel camí Ral d'Olot a Vic, el qual pel fet d'estar empedrat i tenir força pendent ofereix alguna dificultat a les nostres muntures, aviat trobem la font de les Marrades i les Marrades pròpiament dites, és tracte d'una obra d’enginyeria civil que data del segle XVIII i que permet amb les seves llaçades remuntar el Grau d'Olot fins arribar a l'Hostal del Grau.

Des d'aquest punt seguirem en direcció SE fins el Coll de Pruit per continuar amb direcció Est fins el Santuari de la Mare de Deu de La Salut, seguint la pista aviat trobarem una desviació que ens durà a les roques encantades, val la pena arribar-hi perquè el lloc s’ho mereix.

Caldrà desfer el camí per retrobar la pista que ens durà a Armadans i a continuació al coll de Condreu, en arribar a Armadans cal agafar un corriol barrat per una petita porta metàl•lica, aquest poc a poc es va fent més estret i pendent, així doncs caldrà anar amb compte.

Des de el coll de Condreu, i un cop travessada la carretera, surt un petit corriol just al costat de la tanca metàl•lica, aquest però cada cop és va fent mes ample, encara que en alguns llocs s'arriba a perdre, caldrà estar atent al GPS, continuarem fins arribar a Sant Feliu de Pallerols.

En aquest punt seguirem la ruta del carrilet durant 2,2 Km fins la cruïlla del Claperol a on girarem en direcció Oest fins arribar al coll d'Uria, des de aquest punt surt un corriol força amagat i barrat per una porta metàl•lica que ens dura fins la carretera C-153 i des de aquí, novament al Molí Vell.

La ruta en general és força bonica i entretinguda, encara que com a pega podríem dir que li sobren unes quantes tanques i filats, però a la fi, tampoc és cap problema, així aprofitem per descansar una mica el cul.

Genets: Josep Brucart i Toni Raga
Cavalls: Pitus i Nevat
I la inestimable companyia d’en Bruc, el nostre gos d’atura.

• Photo of trc1952
    trc1952 Dec 28, 2018

Aquest company que tinc, muntant rutes es un " KRAC" o el mes no el mes semblant que hi ha