Espai Harmonia Montivi

October 8, 2022
October 2022

near Moià, Catalunya (España)

Bonica excursió als voltants de Moià. Sortim de Espai Harmonia (www.espaiharmonia.es), i baixem per un camí fins arribar al pla del Set d’Aulies de Moià on agafem un camí a la dreta en direcció sud. Creuem la riera de Castellnou per voltar el serrat de Riqueus, passem la font de la Serra fins arribar a la masia de les Franqueses, i seguim el camí que ens permetrà fàcilment creuar la C-59. Arribem fins a la Gòmina i aleshores girem en direcció nord. En arribar quasi al aeròdrom girem en direcció E i passem per les masies dels Clapers i impressionant el Masot. Seguim el camí en direcció N i ens porta a creuar la carretera N-141-C que va cap a Collsuspina. Una mica més amunt passem per la Granoia amb el seu típic sostre verd. Passem per el pla de les escopetades per arribar al Pantà del molí nou. Li hem donat la volta i hem agafat un corriol que surt en direcció a Can Passarell però just quan si arriba cal girar la carretera a l’esquerre i agafar un corriol que en forta pujada ens porta fins a la carretera C-59 a Montivi de baix. Aquí hem fet una parada per menjar un bon plant d’espagueti i posteriorment hem desfet una mica el camí en forta pendent per agafar un camí que ens portarà primer en direcció Oest i després sud fins al costat de la Hípica el Serrat. Agafem un corriol per creuar la carretera N 141 i seguim el camí fins arribar a Espai Harmonia.
En total uns 25 km amb un desnivell acumulat de 520 metres amb camins bons per trotar i galopar.