Eroles-corral salvador-Sant Adrià-Claramunt

7 hours one minute
November 14, 2012
November 2012

near Las Bordas, Catalunya (España)

La sortida d’Eroles no té cap dificultat. Passat el Corral del Salvador comença un corriol estret amb algún pas delicat. Acabat el corriol ens relaxem per una pista ampla fins entrar a un segon corriolet agrait i tret d’algun desnivell, sense dificultats. Comença una pista ampla i llarga que s’enfila cap a vistes impressionants. La llarga estona de pista ens ha empes a tallar els giravolts amb dreceres molt dretes i poc recomanables. N’hem deixat enrera d’altres més factibles que no hem agafat per descuit. Passat Claramunt hem deixat la pista principal per tornar a Eroles per un corriol que comença planer, però que al mig salva molt ràpidament el desnivell. Nosaltres l’hem baixat desmuntats per fer més fácil als cavalls l’equilibri entre relliscada i relliscada pel fang i l’herba. Aquest darrer corriol està molt ben marcat amb les marques vermelles del “cami”.