Ca la Quima (Rupit) - Pruit - La Salut

Photo ofCa la Quima (Rupit) - Pruit - La Salut Photo ofCa la Quima (Rupit) - Pruit - La Salut Photo ofCa la Quima (Rupit) - Pruit - La Salut

July 2, 2017
June 2017

near Pruit, Catalunya (España)

Sortim de Ca la Quima on ens allotgem genets i cavalls, prenem la pista principal per abandonar-la abans de la carretera i salvar el pas de vaques impossible que hi ha a l’entrada. Prenem un corriolet a l’esquerra per avançar pel rat fins la porta que hi ha a l’altra banda que ens permet traspassar la carretera i tornar a entrar al prat de davant.
Des d’aquí avancem fins a Pruit per pistes i corriols. Un cop al diminut nucli prenem un tram de pista asfaltada fins que en un revolt podem prendre una pista molt perduda i ombrívola que transcorre paral·lela al Torrent de Renyins. S’acaba la pista quan desemboca en una altra de principal que duu al Coll de Pruit, on fem un tram d’asfalt per calmar la set a la masia de El Coll.
Des d’allà seguim la pista planejant fins a La Salut, on podem contemplar la vista cap a Les Planes d’Hostoles que ens queden als peus.
Des del santuari emprenem el camí de tornada baixant fins la carretera de Rupit i traspassant una fageda camp a través fins a la pista del Serrat de la Casasa prenem el traçat que ens duu de nou a Ca la Quima.

Qualifiquem la ruta de fàcil. Ha estat la darrera de tres dies de descobriment de la zona, hem optat per acabar la trobada amb regust dolç, atractiu i gens dificultós..

PictographWaypoint Altitude -32,805 ft

Ca la Quima

Allotjament Rural i Casa de colònies que facilita al màxim l'estada tant dels cavalls com dels genets. Tf . 618 70 52 35 web: www.llora-calaquima.com

Pruit

PictographWaypoint Altitude -32,805 ft

El Coll

PictographPanorama Altitude -32,805 ft

La Salut

• escola.sm Jun 11, 2019

Necesito información sobre el paso del GR2 de Can Rajol a Rupit para ir a caballo, gracias