240406-22 Voltants d'Avinyò DIA 2

April 8, 2024
April 2024

near Avinyó, Catalunya (España)

Dies de ruta: 2
• Lloc de sortida on deixar el remolc: Centre Hípic Sant Fruitós de Bages.
• Ruta lineal, Primer dia: de Sant Fruitós del Bages fins a Avinyò. Segon dia sortida pels boscos al voltant d’Avinyò. 100*100 corriols
• Al arribar Avinyò hem anat a buscar els cotxes i remolcs amb un taxi.
• Allotjament Cavalls. L’ajuntament ens ha deixat un terreny on vàrem fer pàdocs per passar la nit els cavall i aparcar els cotxes. La ADF en ha portat la cubà amb aigua i l’herba l’ha portat l’organitzador
• Allotjament de persones. Hem dormit a Ca la Maria, fonda de tota la vida i a la residencia d’artistes de Cal Gras.

DIA 2
• Lloc de dinar: Avui hem fet una ruta matinal, hem tornat a Avinyò a l’hora de dinar. En menjar en el restaurant La Fabrik.
• Recorregut 100*100 corriols, sense perill, però hi ha passos molt estrets entre els arbres. S’ha de passar poc a poc.

Avinyò

Passejada pel poble. Coordinats amb l'ajuntament.