240406-12 Camí Ramader de Marina. Sant Fruitós de Bages - Avinyò DIA 1

Photo of240406-12 Camí Ramader de Marina. Sant Fruitós de Bages - Avinyò DIA 1 Photo of240406-12 Camí Ramader de Marina. Sant Fruitós de Bages - Avinyò DIA 1 Photo of240406-12 Camí Ramader de Marina. Sant Fruitós de Bages - Avinyò DIA 1

April 8, 2024
April 2024

near Sant Fruitós de Bages, Catalunya (España)

Dies de ruta: 2
• Lloc de sortida on deixar el remolc: Centre Hípic Sant Fruitós de Bages.
• Ruta lineal, Primer dia: de Sant Fruitós del Bages fins a Avinyò. Segon dia sortida pels boscos al voltant d’Avinyò. 100*100 corriols
• Al arribar Avinyò hem anat a buscar els cotxes i remolcs amb un taxi.
• Allotjament Cavalls. L’ajuntament ens ha deixat un terreny on vàrem fer pàdocs per passar la nit els cavall i aparcar els cotxes. La ADF en ha portat la cubà amb aigua i l’herba l’ha portat l’organitzador
• Allotjament de persones. Hem dormit a Ca la Maria, fonda de tota la vida i a la residencia d’artistes de Cal Gras.

DIA 1
• Lloc on fem la parada per dinar: Hem parar a fer el pícnic a la finca d’un amic del organitzador. Va anar molt bé per que la calor ja picava i vàrem poder estar a l’ombra amb beguda fresca.
• Recorregut bàsicament per pista, seguin la riera de La Gavarresa . Sense dificultats tècniques
• Lloc de Sopar: Fonda de Ca la Maria.
• Punts interès turístic: Sant Benet de Bages, Pont vell de Navarcles, el llac de Navarcles, l’Abadal.

Ruta de Sant Fruitós de Bages a Avinyó passant per:
- Mirador de la Resclosa (2.5 km)
- Pintures Rupestres (3.2 km)
- Pont de les Generes (4.6 km)
- Sant Benet (5.4 km)
- Pont Vell (7.2 km)
- Llac de Navarcles (9.2 km)
- Mas de les Tàpies i Capella de la Immaculada (14.1 km)

PictographCar park Altitude 784 ft

Hípic Sant Fruitó de Bages

Hem deixat els remolcs fins el vespre, que els hem vingut a recollir.