201201-3 Vidrà a Ciuret I

December 10, 2022
June 2021

near Vidrà, Catalunya (España)

Dies de ruta: 3
• Lloc de sortida on deixar el remolc: Vidrà, trucar a l’ajuntament per demanar on deixar els remolcs. No hi ha gaire espai, però et buscant lloc segons número de vehicles.
• Lloc de Dormir i sopar: Casa Rural de Can Font de Ciuret. Tenen 2 apartament de 6 persones. No fan menjars, però pots comprar-lis carn de xai de Can Font i demanar si et poden comprar pa o altres coses. Mirar Telf per internet. http://www.canfontdeciuret.com/
• Nosaltres hem sortit de Vidrà portant la roba i menjar a sobre el cavall per 2 nits fora.
• Els cavalls han dormit en un camp gran al costat de la masia.
• Aquesta zona es pot anar a totes les estacions , tardor- hivern les fagedes perden la fulla i hi ha uns colors preciosos, primavera-estiu prats verds i arbres amb noves fulles. A l’hivern també trobem el boix grèvol amb els fruits vermells.

DIA 1
• Lloc on fem la parada per dinar: Santa Margarida de Cabagès. El menjar el portem nosaltres