140807 La Llacuna-St Magí-Mas Cabot-Mas Aragó-La Llacuna per la Plana

Photo of140807 La Llacuna-St Magí-Mas Cabot-Mas Aragó-La Llacuna per la Plana Photo of140807 La Llacuna-St Magí-Mas Cabot-Mas Aragó-La Llacuna per la Plana Photo of140807 La Llacuna-St Magí-Mas Cabot-Mas Aragó-La Llacuna per la Plana

one day 7 hours
August 9, 2014
August 2014

near La Llacuna, Catalunya (España)

Ruta circular de dos dies amb 8 cavalls. El terreny es de vegades molt pedregós, sobretot al segon dia a l'ascens al Montagut. Els cavalls van descalços o amb botes i no tenim cap incident.
En el corriol sortint de Mas Cabot cal desmontar perquè hi ha algun arbre tombat. Moltes vegades fem el camí a peu, al costat del cavall per estirar les cames.
Sempre buscant punts d'aigua per abeurar els cavalls, fem parada per esmorzar a Sant Magí de la Brufaganya, descansem dues hores per dinar a Mas Cabot i dormim a Mas Aragó, on els cavalls tenen paddock.
De tornada recomanem abeurar al Llac de Formigosa, ja que la Font de Jubany gairebé no raja.

porta accessible

Porta tancada per a vaques de la finca, accessible