Ziria 25/01/2020 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Χ/Κ Ζήρειας

Photo ofZiria 25/01/2020 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Χ/Κ Ζήρειας Photo ofZiria 25/01/2020 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Χ/Κ Ζήρειας Photo ofZiria 25/01/2020 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Χ/Κ Ζήρειας

January 27, 2020
January 2020

near Áno Tríkala, Peloponnese (Greece)

Από τη θέση Βαρνεβό και το χαρακτηριστικό κιόσκι που βρίσκεται αριστερά του δρόμου μετά τα Άνω Τρίκαλα Κορινθίας, ξεκινά το μονοπάτι της Φλαμπουρίτσας το οποίο κατηφορίζει με ομαλή κλίση και ΝΔ κατεύθυνση. Μετά από 1,8χλμ θα βγούμε σε χωματόδρομο ο οποίος στο τέλος του μετά απο μερικά μέτρα ξαναμπαίνει στο μονοπάτι. Θα κατηφορίσουμε μέσα σε όμορφο ελατόδασος μέχρι την κοίτη του ρέματος και αφού έχουμε διανύσει 3,4 χλμ θα περάσουμε τη διασταύρωση όπου δεξιά ανηφορίζει προς το Χ/Κ της Ζήρειας. Συνεχίζουμε την πορεία πλάι από το ρέμα το οποίο θα διασχίσουμε μερικές φορές. Στο 4,6χλμ υπάρχει και δεύτερη διασταύρωση όπου δεξιά ανηφορίζει ξανά προς το Χ/Κ της Ζήρειας. Θα συνεχίσουμε κοντά στο ρέμα μέχρι περίπου το 7οχλμ όπου η κατεύθυνση αλλάζει προς ΒΔ. Ανηφορίζουμε τη ράχη για περίπου 400μ υψομετρικής μέχρι να βγούμε στο χωματόδρομο. Από εκεί η πορεία γίνεται ΒΑ και κινούμαστε για τα τελευταία 2,5χλμ προς το Χ/Κ Ζήρειας αφού περάσουμε και τη διασταύρωση για το σπήλαιο Ερμή, περίπου στο 9,8χλμ. Η πορεία δεν κινείται πάντα πάνω στο καταγεγραμμένο μονοπάτι λόγω της χιονοκάλυψης η οποία επιτρέπει την παράκαμψή του σε μερικά σημεία. Με τον ΕΟΣ Αχαρνών.