Ziria 07/01/2023 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Σπήλαιο Ερμή - Χ/Κ Ζήρειας

Photo ofZiria 07/01/2023 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Σπήλαιο Ερμή - Χ/Κ Ζήρειας Photo ofZiria 07/01/2023 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Σπήλαιο Ερμή - Χ/Κ Ζήρειας Photo ofZiria 07/01/2023 Ζήρεια Βαρνεβό - Φλαμπουρίτσα - Σπήλαιο Ερμή - Χ/Κ Ζήρειας

January 9, 2023
January 2023

near Áno Tríkala, Peloponnese (Greece)

Από τη θέση Βαρνεβό και το χαρακτηριστικό κιόσκι που βρίσκεται αριστερά του δρόμου μετά τα Άνω Τρίκαλα Κορινθίας, ξεκινά το μονοπάτι της Φλαμπουρίτσας το οποίο κατηφορίζει με ομαλή κλίση και ΝΔ κατεύθυνση.

Μετά από 1,8χλμ θα βγούμε σε χωματόδρομο ο οποίος στο τέλος του μετά απο μερικά μέτρα ξαναμπαίνει στο μονοπάτι. Θα κατηφορίσουμε μέσα σε όμορφο ελατόδασος μέχρι την κοίτη του ρέματος και αφού έχουμε διανύσει 3,4χλμ θα περάσουμε τη διασταύρωση όπου δεξιά ανηφορίζει προς το Χ/Κ της Ζήρειας. Συνεχίζουμε την πορεία πλάι από το ρέμα το οποίο θα διασχίσουμε μερικές φορές. Στο 4,6χλμ υπάρχει και δεύτερη διασταύρωση όπου δεξιά ανηφορίζει ξανά προς το Χ/Κ της Ζήρειας. Θα συνεχίσουμε κοντά στο ρέμα μέχρι περίπου το 7οχλμ όπου η κατεύθυνση αλλάζει προς ΒΔ. Ανηφορίζουμε τη ράχη για περίπου 400μ υψομετρικής μέχρι να βγούμε στο χωματόδρομο.

Από εκεί η πορεία γίνεται ΒΑ και κινούμαστε πάνω στο χωματόδρομο,. Στην διασταύρωση των χωματόδρομων (σε 1,6χλμ) θα κινηθούμε δεξιά και σε περίπου 300μ στα δεξιά μας θα δούμε το μονοπάτι για το σπήλαιο Ερμή. Σε λίγα μέτρα ΝΑ θα δούμε και την πινακίδα και από το σημείο αυτό το μονοπάτι κατηφορίζει σε απόκρημνο τοπίο. Σε 150μ θα προσεγγίσουμε το σπήλαιο Ερμή. Υπάρχει σχοινί στην είσοδο, παρόλα αυτά η είσοδος στο σπήλαιο συνίσταται να γίνει με συνοδεία έμπειρου και σχετικό εξοπλισμό.

Επιστροφή στο χωματόδρομο και εν συνεχεία στο μονοπάτι το οποίο κατηφορίζει βόρεια προς το Χ/Κ της Ζήρειας σε 800μ.

Βαρνεβό

Το χαρακτηριστικό κιόσκι στη θέση Βαρνεβό και η είσοδος του μονοπατιού

Διασταύρωση

Διασταύρωση με χωματόδρομο

Τέλος του χωματόδρομου, συνέχεια στο μονοπάτι

Σταυροδρόμι μονοπατιών

Αριστερά η συνέχεια της Φλαμπουρίτσας, δεξιά το μονοπάτι προς οροπέδιο Ζήρειας και Χ/Κ.

Διασταύρωση με χωματόδρομο

Διασταύρωση

Σταυροδρόμι χωματόδρομων. Πορεία δεξιά.

Διασταύρωση προς σπήλαιο Ερμή.