Photo ofZíreia χιονοδρομικό- μεγάλη Ζήρεια- του Πουλιού Όχθος- σπήλαιο Ερμή-χιονοδρομικό Photo ofZíreia χιονοδρομικό- μεγάλη Ζήρεια- του Πουλιού Όχθος- σπήλαιο Ερμή-χιονοδρομικό Photo ofZíreia χιονοδρομικό- μεγάλη Ζήρεια- του Πουλιού Όχθος- σπήλαιο Ερμή-χιονοδρομικό

June 10, 2023
June 2023

near Zíreia, Peloponnese (Greece)

Χιονοδρομικό- μεγάλη Ζήρεια- του Πουλιού Όχθος- σπήλαιο Ερμή-χιονοδρομικό

από την δεξιά πλευρά του χώρου στάθμευσης του χιονοδρομικού, ξεκινάει αγροτικός δρόμος που περνάει από αγρόκτημα . Περίπου στα 1,1 χμ υπάρχει δεξιά πινακίδα με χάρτη.και στα 1,3 χμ κόκκινο σημάδι σε βράχο. Στα 1,7 χμ το καταφύγιο Β δεξιά μας.Στα 2,6 χμ συναντάμε ένα λιβάδι σε πλαγιά. Αριστερά οδηγεί στο πουλιού Οχθος και αυτό θα το πάρουμε στην επιστροφή από την κορυφή. Δεξια πάει στην κορυφή με καλή και πυκνή σήμανση με κόκκινα σημάδια. Η κορυφή είναι στα 5χμ και πριν στα 3,9 διασταυρώνεται το μονοπάτι με χωματόδρομο.
Στην κατάβαση , αφου καλύψουμε μία απόσταση 2,4 χμ επιστρέφουμε στο λιβάδι. Εκεί μπορεί κανείς να επιστρέψει από τα ίδια πιο σύντομα. Εμείς κάναμε αριστερά κυκλική και σε 1 χμ συναντήσαμε τα πρώτα έλατα και διανύοντας το ελατόδασος για ακόμη 1 χμ ( στα 8,4 χμ της διαδρομής μας, συναντάμε τον δασικό δρόμο στο σημείο που βγαίνει το μονοπάτι που έρχεται από την χαράδρα της Φλαμπουρίτσας. Πεζοπορία στον δασικό για λιγότερο από 2 χμ διασταυρωση με δρόμο - μονοπάτι και πινακίδα ενημερωτική . Δεξιά προς σπήλαιο Ερμή ( στο 10,1 χμ ) Στα 300μ κατάβασης είναι το σπήλαιο που έχει 3 σχοινιά για κατάβαση. Λόγω δυνατής βροχής, καταιγίδας και κεραυνών ήταν πολύ ολισθηρή η κατάβαση και δεν προχωρήσαμε πέρα από την πρώτη αίθουσα.
Η επιστροφή για 300μ από τα ίδια και μετά συνέχεια μονοπατιού με αραιή και κάπως ασαφή σήμανση στο πάνω μέρος της πίστας του χιονοδρομικού

Καταφύγιο Α

Intersection με δρόμο

στα 3,9 χμ και 2050 μ υψόμετρο

Λίμνη Δόξας από κορυφή

Photo ofΑρχή ελατοδάσους προς Πουλιού Όχθος Photo ofΑρχή ελατοδάσους προς Πουλιού Όχθος Photo ofΑρχή ελατοδάσους προς Πουλιού Όχθος

Αρχή ελατοδάσους προς Πουλιού Όχθος

Διασταύρωση με τον δασικό

Στο σημείο που βγαίνει το μονοπάτι από Φλαμπουρίτσα