Photo ofZīravān - Gālesh Kolā۱/۲/۲۱ آبشار بسیار زیبای اسکلیم منطقه لفور سوادکوه مازندران با دوستان Photo ofZīravān - Gālesh Kolā۱/۲/۲۱ آبشار بسیار زیبای اسکلیم منطقه لفور سوادکوه مازندران با دوستان Photo ofZīravān - Gālesh Kolā۱/۲/۲۱ آبشار بسیار زیبای اسکلیم منطقه لفور سوادکوه مازندران با دوستان

May 11, 2022
May 2022

near Zīravān, Māzandarān (Iran)

ساعت ۴ونیم صبح چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ محمد اقا زحمت کشیدن و ماشین اوردن من و سید رو سوار کردن . گرجی محله دوست جدیدمون محمد رو سوار کردیم به سمت بابل تا اقا حسن تقی زاده بعنوان لیدر گروه رو سوار کردیم از میدان کارگر به سمت جنوب و کوهستان رفتیم با گذشت تعدادی از روستا ها و شهر بابل کنار به سمت روستای گالش کلا حرکت کردیم ماشین رو در پارکینگ گذاشتیم .حدود ساعت ۸ونیم پیمایش شروع شد بعد از گذشت از پل فلزی از کنار رودخانه به پیمایش ادامه دادیم بعلت باران دو سه روز اخیر زمین گلی و لیز و سرسری بود با طی مسیر پاکوب حدود ۱۰ بار باید از داخل رودخانه رد میشدیم که هم لذت بخش بود و هم کمی سخت با طی حدود ۸ کیلومتر به ابشار بسیار زیبای اهکی اسکلیم رسیدیم . لباسمون رو عوض کردیم و پابرهنه رفتیم به داخل اب و محوطه ابشار . اب افتادم . عکس و فیلم تکی و با دوستان گرفتیم ‌. برگشت کنی پایینتر غذای سرپایی کوکو سبزی من اورده بودم خوردیم و حدود ۲ کیلومتر اومدیم یه اب تمیر پیدا کردیم که احتمالا مربوط به چشمه ای بود همونجا اتیش درست کردیم . چای و املت و سوسیس که دوستان اورده بودن رو درست کردیم و خوردیم و حرکت کردیم به سمت ماشین . ۳ ۴ تا سگ از اول تا اهر پیمایش همراهمون بود . ۱۵ هزارتومان پارکینگ گرفتن . محمد اقا بهرامی بستی برامون خرید شریف اباد . رفتیم بابل اقا حسن رو پیاده کردیم برگشتیم به سمت شهر عزیزمون بهشهر حدود ۸ونیم رسیدیم خونه. توصیه میکنم حتما برید و این ابشار رو ببینید . بسیار بسیار زیبا

PictographWaterfall Altitude 1,081 ft

PictographWaterfall Altitude 1,018 ft
Photo ofروستای گالش کلا  اغاز پیمایش به سمت ابشار اسکلیم Photo ofروستای گالش کلا  اغاز پیمایش به سمت ابشار اسکلیم Photo ofروستای گالش کلا  اغاز پیمایش به سمت ابشار اسکلیم