Zima u peščari 05.02.2023.

2011
February 5, 2023
February 2023

near Subotica, Vojvodina (Serbia)

Kao što i sam naziv govori,danas smo pešačili kroz Subotičku peščaru na zimskim temperaturama.35 učesnika udruženja "Poželi želju" iz Subotice,krenulo je u 8:10 od okretnice gradske linije 1/a na Kelebiji prema Kelebijskom jezeru,koje je većim svojim delom suv,prekriven trskom i šašom.Hodamo smrznutom zemljom pored nekadašnjeg jezera i okrećemo nazad ka Kelebijskom putu.Prelazimo preko puta i ulazimo u Kelebijsku šumu iz koje prelazimo u Daščansku šumu.Pauzu pravimo na Joškinom brdu,pa nastavljamo ka jezeru Majdan,kombinujući markiranu stazu zdravlja "Majdan" i biciklističku usku stazu kroz prelepe šumske delove peščare.Prolazimo pored jezera Majdan prateći markiranu stazu zdravlja sa koje se uskoro isključujemo i ponovo pratimo biciklističku stazu.Nakon 17 km,dolazimo do isključenja sa staze na Srpskom Šoru,gradska autobuska linija 2.Nekoliko učesnika se ovde odvaja i završava akciju,a mi nastavljamo dalje kroz šumu preko Piroškinog brda ka stazi zdravlja.Potom hodamo širokim markiranim i nemarkiranim stazama do izlaska iz šume.Akciju završvamo na pređenih 24,6 km i nepunih 6 sati hoda.