Zielonym szlakiem Jakuszyce - Szklarska Poręba (przez Śnieżne Kotły)

Photo ofZielonym szlakiem Jakuszyce - Szklarska Poręba (przez Śnieżne Kotły) Photo ofZielonym szlakiem Jakuszyce - Szklarska Poręba (przez Śnieżne Kotły) Photo ofZielonym szlakiem Jakuszyce - Szklarska Poręba (przez Śnieżne Kotły)

October 9, 2018

near Jakuszyce, Województwo dolnośląskie (Rzeczpospolita Polska)

Głównie podążamy szlakiem zielonym. W późniejszej wędrówce kierujemy się szlakiem czerwonym, czarnym i żółtym.
Dobrej wyprawy życzę każdemu, który skorzysta. Pozdrawiam, Myślimir.

WIĘCEJ ZDJĘĆ można znaleźć pod poniższym linkiem:

PRZEBIEG:
Jakuszyce - Schronisko Hala Szrenicka (1201) [ 6.0, 6.0 ]
Schronisko Hala Szrenicka - Szrenicka Skała (1301) [ 1.4, 7.4 ]
Szrenicka Skała - Trzy świnki (1290) [ 0.7, 8.1 ]
Trzy świnki - Mokre Rozdroże (1260) [ 1.8, 9.9 ]
Trzy świnki - Rozdroże pod Wielkim Szyszakiem (1211) [ 3.8, 13.7 ]
Rozdroże pod Wielkim Szyszakiem - Pod Rozdrożem Pod Wielkim Szyszakiem (1088) [ 0.7, 14.4 ]
Pod Rozdrożem Pod Wielkim Szyszakiem - Pod Borówczanymi Skałami (1086) [ 2.1, 16.5 ]