Dia 2/4 trek Svaneti : Zhabeshi - Adishi

Photo ofDia 2/4 trek Svaneti : Zhabeshi - Adishi Photo ofDia 2/4 trek Svaneti : Zhabeshi - Adishi Photo ofDia 2/4 trek Svaneti : Zhabeshi - Adishi

August 31, 2023
August 2023

near Zhabeshi, Samegrelo and Zemo Svaneti (Georgia)

Hem fet la ruta per la part més alta de l'estació d'esquí : enlloc de seguir la ruta "oficial" anem per la variant de dalt, bastant concorreguda, però a la curva a on es deixa l'estació d'esquí, seguim a l'esquerra amunt gairebé fins a dalt de tot. Les vistes son espectaculars i no hi ha ningú. La torrnada és per un circ meravellós, passant petits rierols d'aigua, fins a connectar amb la variant de dalt en un punt on hi ha un estany de color vermellós i una cabana. A partir d'aquí, tot baixada marcada sense pèrdua. El tram de l'estació d'esquí és una mica pesat, especialment amb calor i pes a l'esquena, però els paisatges, la soledat i el silenci compensen sobradament. Hem dormit a la guesthouse Nino i Tarsan, molt correcte tot (habitació, menjar...).

Atenció al trencall

Seguir per l'esquerra amunt

PictographWilderness hut Altitude 8,287 ft

A la dreta, la variant 'de dalt". Nosaltres hem seguit esquerra amunt

Punt culminant de la nostra ruta. Des d'aquí, comença la baixada camp a través fins a trobar corriols que connecten amb la variant "de dalt"

PictographRiver Altitude 9,425 ft

Cabana junt a estany vermellós, a on connectem amb la variant "de dalt"