Photo ofZeyniler,gurpinar,sacakpinari,küçük ataman,büyük Ataman ve üstlerinde iki şelale daha Photo ofZeyniler,gurpinar,sacakpinari,küçük ataman,büyük Ataman ve üstlerinde iki şelale daha Photo ofZeyniler,gurpinar,sacakpinari,küçük ataman,büyük Ataman ve üstlerinde iki şelale daha

2080
June 2, 2024
June 2024

near Değirmenlikızık, Bursa ili (Türkiye)

Zeyniler den başladık Gürpınarına çıktık oradan dönüp sacakpinarina indik buradan küçük atamana ve büyük atamana çıkıp üstlerine de devam ettik iki şelale daha görüp geri dönüşe gectik zeynilere gitmeyip kaplıkaya indik küçük atamana kadar rahatlıkla kılavuz alınabilir ama bundan sonrasında yol iz patika yok tamamen bodoslama zor ve tehlikeli kılavuz almayınız en üst noktada iki şelale daha var belirtmeyi fotoğraf koymayı unutmuşum
Birgül Belli

Köprü karşıya gec

• Photo of Mustafa Demirhan
    Mustafa Demirhan Jun 2, 2024

Tebrikler. Umarım beraber de çıkarız.

• Ersin Ayla Jun 2, 2024

Abi çıkarız ama sen küçük atamandan sonra kızarsın çok bodoslama ama senin en sevmediğin türden