Photo ofΖΗΡΕΙΑ - ΒΑΡΝΕΒΟ - ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΣΠΗΛΑΙΟ ΕΡΜΗ - ΠΗΓΕΣ ΣΥΘΑ - ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΤΣΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) Photo ofΖΗΡΕΙΑ - ΒΑΡΝΕΒΟ - ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΣΠΗΛΑΙΟ ΕΡΜΗ - ΠΗΓΕΣ ΣΥΘΑ - ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΤΣΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) Photo ofΖΗΡΕΙΑ - ΒΑΡΝΕΒΟ - ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΣΠΗΛΑΙΟ ΕΡΜΗ - ΠΗΓΕΣ ΣΥΘΑ - ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΤΣΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

April 22, 2019
April 2019

near Áno Tríkala, Peloponnese (Greece)

Viewed 2027 times, downloaded 76 times

Η καταγραφή πραγματοποιήθηκε σε εξόρμηση της ομάδας ορεινής πεζοπορίας Α.Σ.Τ.Ο. - επικοινωνούμε, την 21 Απριλίου 2019 και με συμμετοχή 16 μελών του συλλόγου. Καιρικές συνθήκες άψογες για πεζοπορία με ελαφρώς χαμηλή θερμοκρασία για την εποχή και αρκετό χιόνι στα ψηλότερα σημεία της διαδρομής.
Αφήσαμε τα αυτοκίνητα στο σημείο που ο δρόμος που ανεβαίνει απο τα Τρίκαλα Κορινθίας προς το χιονοδρομικό κέντρο Ζήρειας, συναντάει τον χωματόδρομο που ανεβαίνει απο την κοιλάδα της Φλαμπουρίτσας (σημείο επιστροφής). Ακολουθούμε αρχικά το μονοπάτι που οδηγεί στο χιονοδρομικό μέσα απο δασικό κομμάτι και ράχη. Πριν το χιονοδρομικό σε υψόμετρο 1616μ υπάρχει τριγωνομετρικό βάθρο της Γεωγραφικής Υπηρεσίας Στρατού με όνομα Καράβλα (checkpoint Καράβλα). Μετά το χιονοδρομικό συνεχίζουμε στο μονοπάτι που είναι αρκετά καλά σηματοδοτημένο προς το σπήλαιο του Ερμή. Επισκεφτήκαμε το σπήλαιο (την είσοδο μόνο καθώς απαιτείται ειδικός εξοπλισμός για να προχωρήσει κάποιος στο εσωτερικό). Επιστροφή στο μονοπάτι και συνεχίζουμε ανάβαση μέχρι το σημείο που συναντάμε τον χωματόδρομο σχεδόν στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής. Αφού ακολουθήσουμε για λίγο τον χωματόδρομο, υπάρχει σημείο όπου ξεκινάμε την κατάβαση προς την κοιλάδα. Η σήμανση απο εδώ και πέρα είναι πάρα πολύ καλή, με κόκκινα ταμπελάκια στα δέντρα αλλά και βαμμένες κόκκινες πέτρες. Μετά απο αρκετά μεγάλη κατάβαση φτάνουμε στο ποτάμι όπου το μονοπάτι συνεχίζει παράλληλα στην κοίτη. Ακολουθούμε συνεχώς τη σήμανση αλλά απαιτείται αρκετές φορές η διάσχιση του ποταμού. Υπάρχει διασταύρωση μονοπατιών προς οροπέδιο (χιονοδρομικό), προς Αγ.Τριάδα και προς Βαρνεβο που ακολουθούμε εμείς (κόκκινα τρίγωνα σήματα). Το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής είναι ανηφορικό και καταλήγει στον χωματόδρομο που οδηγεί στην θέση που έχουμε αφήσει τα αυτοκίνητα.
Πολύ όμορφη διαδρομή ιδιαίτερα κατά μήκος του ποταμού στην καρδιά της κοιλάδας του Σύθα ποταμου (Φλαμπουρίτσα). Πλήν του αρκετά μεγάλου μήκους της διαδρομής δεν υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες πουθενά.

ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΝΔΗΛΑ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΚΑΡΑΒΛΑ ΠΛΑΤΟΣ 37.9624 ΜΗΚΟΣ 22.4429 ΥΨΟΜΕΤΡΟ 1616 ΣΗΜΕΙΟ ΒΑΘΡΟ