ZELENGORA Donje bare Gornje bare Uglješin vrh Planinica Donje bare

Photo ofZELENGORA Donje bare Gornje bare Uglješin vrh Planinica Donje bare Photo ofZELENGORA Donje bare Gornje bare Uglješin vrh Planinica Donje bare Photo ofZELENGORA Donje bare Gornje bare Uglješin vrh Planinica Donje bare

2094
September 1, 2019
September 2019

•   4.3 1 review

near Breka, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

ZELENGORA Donje bare Gornje bare Uglješin vrh Planinica Donje bare

• Photo of fjaka
    fjaka Jul 9, 2020

Gordane hvala na djeljenju rute, imam dva pitanja
    kako je sa malim autom doci do Donjih bara, a na ruti ima li rizičnih dijelova

• Photo of Edis Šaćirović
    Edis Šaćirović Aug 8, 2021

Odlicna ruta, pocetak puta kroz sumu, treba sto ranije ga proci i ne gubiti vrijeme na gornjim barama. Uspon iza gotnjih bara na Ugljesin vrh je zahtjevan, a put grebenom Tovarnice oduzima dah. Treba dosta opreza jer su noge umorne od uspona a silazak prema dijelu Tovarnice pod nazivom Planinica je strm. Obavezno okupati se na donjim barama, voda savrsena.

• Photo of Gordan Papac
    Gordan Papac Aug 8, 2021

FJAKA - može se bez problema osobnim autom - ja sam samo imao manjih problema jer su krajem 8. mjeseca kosili travu na Donjim Barama tako da je prolazilu u suprotnom smjeru više teretnih vozila i na nekim dijelovima je bilo teže mimoilaženje.