Zambujeira do Mar, rondje om de camping 3, de honden uitlaatronde.

Photo ofZambujeira do Mar, rondje om de camping 3, de honden uitlaatronde. Photo ofZambujeira do Mar, rondje om de camping 3, de honden uitlaatronde. Photo ofZambujeira do Mar, rondje om de camping 3, de honden uitlaatronde.

56 minutes
59 minutes
January 23, 2019
January 2019

near Zambujeira do Mar, Beja (Portugal)

Deze ronde vanaf de camping lukt het beste, beter dan de dan eerste en tweede ronde.

We gaan een weggetje eerder rechts af en lopen dan weer naar het beekje in het dalletje.

Er staan 2 campers in de struiken opgesteld die naar het lijkt hier semipermanent verblijven.
Werken waarschijnlijk ook ergens in de giga kassen waar de omgeving mee volgebouwd wordt.
Na de campers dalen we af een kleine vallei in en steken de beek over. Klimmmen weer naar boven en lopen de groene tunnel door langs de kassen.

in deze plastic kassen worden zachtfruit soorten geteeld zoals Framboos.

We maken foto's van de vruchten nog aan de plant en van een kas die al gesnoeid is.
Bij de reclameboom gaan we nog een klein stukje rechtdoor en dan rechtsaf de lange zandweg aflopend.
We passeren een vakantieboerderij richting de oceaan lopend.

Uiteindelijk komen we bij het strand van Zambujeira terecht en kan Saar weer vermaakt worden met zand gooien in de branding.

Uitgespeeld lopen we weer richting camping.
Dit is de meest makkelijke wandeling om bv de hond uit te laten en met een uurtje ben je weer terug.

Beek oversteek en door naar de kassen

Frambooskwekerij

Eerste foto is nog met vruchten. Tweede foto is een gesnoeide kas.

Ingang van een vakantieboerderij

PictographBeach Altitude 56 ft

Strand van Zambujeira do mar

De 'strip' van Zambujeira do Mar

• Photo of johnkempeneers
    johnkempeneers Mar 6, 2023

Leuk rondje weer hoor Wicky en Erick. Iets groter geworden bij mij want Yūkan moest echt in de zee 😃

Wicky en Erick Mar 6, 2023

Hallo John, leuk ff een berichtje te ontvangen uit ook voor ons het favoriete Zambujeira. Hartelijke groet van Wicky en Erick👋.