Zambujeira do Mar, Porto das Barcas, heen en weer

Photo ofZambujeira do Mar, Porto das Barcas, heen en weer Photo ofZambujeira do Mar, Porto das Barcas, heen en weer Photo ofZambujeira do Mar, Porto das Barcas, heen en weer

January 29, 2019
January 2019

near Zambujeira do Mar, Beja (Portugal)

Wandelingetje beginnend bij het haventje even ten noorden van Zambujeira do Mar.

In Porto das Barcas is een hele kleine nederzetting van vissershuisjes, een mini haventje en een heus restaurantje.
Alles is erg fotogeniek en je kunt er een paar km leuk langs de kliffen lopen op het gemarkeerde pad van de Rota Vicentina.
Het wordt met groen/blauw aangegeven.

Ook is het mogelijk om er helemaal een rondwandeling van te maken.
Op het punt waar wij terug zin gegaan kun je even links gaan, dan rechtsaf en rechtdoor lopen tot de weg CM1158, rechtsaf en de weg volgen terug naar het haventje.

PictographMooring point Altitude 268 ft

Porto das Barcas

PictographMooring point Altitude 210 ft

PictographBirding spot Altitude 288 ft

Photo ofLeuke fotoplekjes in het vissersplaatsje Photo ofLeuke fotoplekjes in het vissersplaatsje Photo ofLeuke fotoplekjes in het vissersplaatsje

Leuke fotoplekjes in het vissersplaatsje