Zagradje-Halinovici-Bastasici-Halinovici-Bocica pl.dom

Photo ofZagradje-Halinovici-Bastasici-Halinovici-Bocica pl.dom Photo ofZagradje-Halinovici-Bastasici-Halinovici-Bocica pl.dom Photo ofZagradje-Halinovici-Bastasici-Halinovici-Bocica pl.dom

April 10, 2022
April 2022

near Halinovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

kratko izvidjanje terena i mjesta gdje se Trstionica u ovom velikom kanjonu koji pravi moze sigurno preci da bi se od Bocice i Kaknja doslo do vrhova s druge strane Trstionice / Linpicka brda , sa Jezerom 1459 najvecim vrhom citave Ravan planine koja se nalazi izmedju Zenice-Zavidovica-Kaknja i Varesa.

Druga mogucnost je npr tura izmedju Bobovca i planinsko doma Bocica...

staza je dijelom markirana, na tom dijelu ima samo jedan most preko Trstionice koja nije bas tako mala da se moze sigurni preci bez mosta. poslije prelaska, nije tako jednostavno naci stazu kroz shumu jer su klizista aktivna i nije bas dobro utabana.

po povratku ima lijepa sumska staza od pola sata od Halinovica do doma Bocica, odlicno markirana.

ide se putem dole prema Halinovicima, lijevo uzbrdo je prema Bocici a desno prema nekom naselju

Halinovici

ovdje se skrece putem desno nizbrdo izmedju lijepih starih kuca. malo ima markacije , jedna vodi nanize prema livadama odakle se lijevo prati put za most, u selu lijevo je markirano dobro prema Bocici

PictographBridge Altitude 2,382 ft

prosao sam kroz dvoriste ove kuce jer mi je izgledalo da se ispod s desne strane ne moze proci, medjutim vidio sam na jednom tracku da neko tako ide

pravo naprijed put za Nazbilj, Lipnicka brda, Bobovac, lijevo za Lipovac i Bocicu