Yuvacık Tepecik köyü

February 20, 2016
February 2016

•   4.3 2 Reviews

near Tepecik, Kocaeli (Türkiye)

Her yaşa uygun orman içi yollarda geçen güzel bir rota. Hafif sis yürüyüşü daha da güzel bir hale getiriyor. Dönüşün son kilometresi araç yolundan gerçekleştiğinden bu kısım biraz sıkıcı olabilir. Mesafeyi kısaltmak için köy arazisine bizim gibi girmeyip yoldan devam edin. Yoksa bol miktarda dikenli tel çekilmiş çitlerin üzerinden atlamak zorunda kalırsınız. Son kısım hariç herkese tavsiye edilir. Sona doğru köy başlangıcından sağa dönüp devam edilerek doğaçlama yapılması daha iyi olabilir. Araç yoluna da çıkılması gerekmez bu durumda.

• Photo of adilekin
    adilekin Nov 7, 2019

paylaşım için teşekkürler. neredeyse hiç değiştirmeden, kolaylıkla takip edebildik bu rotayı. kayaüstü yaylası kısmında, güzel bir manzarayı gören kayalıkları (zirve) da rotaya dahil ettik ek olarak.

• Photo of dantelk
    dantelk Jun 21, 2020

Teşekkürler, kaydın son kısmını sizin de öneriniz üzere farklı bir yoldan yaparak rotayı tamamladık. Çok hoş bir rota, ve güvenilir bir kayıt.