Yeşilkaya(Kirlik)-Gergece Şelalesi-Uğurlar

Photo ofYeşilkaya(Kirlik)-Gergece Şelalesi-Uğurlar Photo ofYeşilkaya(Kirlik)-Gergece Şelalesi-Uğurlar Photo ofYeşilkaya(Kirlik)-Gergece Şelalesi-Uğurlar

December 21, 2013
December 2013

near Kirlik, Bartın (Türkiye Cumhuriyeti)

Gerçekten güzel bir şelale. Etrafında piknik yapmak için müsait yerler var. Yürümek isteyenler için Uğurlar köyünden şelaleye gitmeyi tavsiye ederim. Daha uzun yürümek isteyenler rotanın tamamını kullanabilir. Çocuklu aileler ise arabayla Yeşilkaya(Kirlik) köyünden bizim başlangıcımızdan dahada ileri giderek şelalenin çok yakınına kadar gelebilirler. Yaklaşık 500 mt yürüyerek bu muhteşem yere gidebilirsiniz.

Cami

Gergece Şelalesi

• Photo of Ramazan Kılıç
    Ramazan Kılıç Jan 15, 2023

Hocam bugün rotanızı takip etmeye çalıştık ancak arazi değişmiş gidecek arkadaşların bilgisine

• Photo of Metin ULUIŞIK
    Metin ULUIŞIK Jan 15, 2023

Yaklaşık 10 sene olmuş. Yeni yollar yapıldı ise rota değişmiş olabilir. Belkide tesiste yapmışlardır. Ama şelalenin yeri değişmez diye düşünüyorum...

• Photo of Ramazan Kılıç
    Ramazan Kılıç Jan 16, 2023

Tesisleşme yok, ancak rota ve şelale muhteşemdi sizin sayenizde mükemmel yerler keşfettik ancak başlangıçta sürekli çit çıkması biraz can sıkıcı ve tat kaçırdı o yüzden gidecek arkadaşlara uyarı olarak yazdım.