Yamanlar Sırtları (Örnekköy-Sancaklı-Örnekköy)

Photo ofYamanlar Sırtları (Örnekköy-Sancaklı-Örnekköy) Photo ofYamanlar Sırtları (Örnekköy-Sancaklı-Örnekköy) Photo ofYamanlar Sırtları (Örnekköy-Sancaklı-Örnekköy)

35 2.3
February 10, 2016
February 2016

•   2.3 1 review
1 comment

near Örnekköy, İzmir (Türkiye)

Hafta arası olsa da Emekli gurubumuz ile; Biraz şehirin stresinden uzaklaşmak,bol oksijen depolamak için yürüdük bu parkuru. Karşıyaka İskele,İzban duraklarından kalkan Toplu ulaşım vasıtaları ile gidilebilir ideal bir parkurdur..Örnekköy mezarlığından başlayarak vadi içinden güneye doğru dere kenarından yaklaşık beş yüz metre yükseldik. Öğlen olduğunda bir mola yeri seçip istirahat ettik.Koşturmaca olmadan,sohbet ederek keyifli bir gün geçirdik.Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere görsel olarak da keyif veren bir parkur.İçme suyu için birkaç çeçme var ama Bir litre kadar su bulundurmak da fayda var.Doğa yürüyüşü yapmayı sevenlere öneriyorum.

• Photo of Övgü Kavas
    Övgü Kavas Jan 29, 2022

GPS cihazım rotayı takip etmekte zorlandı. Malesef dönüş yolunu değiştirmek zorunda kaldım.